01.10.2015

RÅD OM FARGE- OG MATERIALVALG

Mange kunne tenkt seg noen råd på veien, i en oppussing eller ny-bygg fase. Men kvir seg for prisen, og tanken forblir kun en drøm. Jeg vil derfor gjøre meg tydeligere på nettopp prisen!




Det er forskjell på hvor mye hjelp kunden ønsker, - fra et  et par timer rådgivning i forhold til farger og interiør,- 
til en mer omfattende og gjennomtenkt løsning.

Enkel veiledning : 1500,- for konsultasjon og rapport. 
Rapporten leveres skriftlig i etterkant, godt oppsummert med verdifulle tips og råd.

Videre veiledning: Fra 2000 ,- for konsultasjon, rapport og godt gjennomtenkte løsninger. Prisen kommer vil variere utifra størrelse på oppdraget,
og vi blir enige om en fast pris.

Alle priser er inkl.mva. 

Man må se prisen i sammenheng med kostnaden av material, og eventuelt leid arbeid. Se for deg resultatet! 

--------


Høres ofte i oppussningsfasen : " Når jeg blir rik skal jeg hyre en interiørkonsulent!" 
Da vil jeg si at dette er mulig i dag! Det koster absolutt ikke en liten formue ;-)