01.06.2011

Vår hos Nore Interiør!

Jeg startet med nettbutikk for en liten stund siden, og har fått veldig god respons her hjemme på Oppdal.
Men nå har jeg veldig lyst til å få spre budskapet utover landet og få vist frem mine produkter. Butikken er som sagt ganske fersk, så jeg har et mindre sortiment nå begynnelsen, men har et mål om utvide etterhvert som salgstallene øker. Stilen vil jeg beskrive som moderne og klassisk, tidløst kombinert med trendprodukter. Håper du tar en titt innom!

Vil med det samme vise frem det ene lyfatet jeg selger, veldig fint og spesielt med en dekorativ kant. Dette har dessverre ikke fått oppmerksomheten det fortjener...
Så da jeg kjøpte meg en bukett med rosa peoner, rosa er forøvrig en favorittfarge for tiden, måtte jeg bare plassere de på lysfatet sammen med noen hvite kubbelys! Ble veldig fornøyd med resultatet, så jeg må nok ha meg et fat selv også :)

Dette var intro-innlegget mitt, kommer tilbake med mer snart :)

Ha en nydelig onsdag-ettermiddag!