12.11.2018

INTERIØRVEILEDNING

Det har de siste årene blitt mer vanlig å kjøpe tjenester fra interiørkonsulenter. Men det er fortsatt mange som bruker mye penger på bolig, og er rådvill på løsninger og muligheter.

Mange er skeptiske til farger og mønstre og resultatet blir deretter. Enkelt og forutsigbart. Mange liker det, og er jeg liker selv å holde meg til få farger selv og er opptatt av harmoni. Men det er spennende å bli utfordret til å bruke en større kombinasjon av farger og mønstre, og resultat blir faktisk mer hjemmekoselig og spennende!

Jeg har etterhvert jobbet med mange forskjellige oppdrag, og alt fra å velge en farge på vegg, til å lage en gjennomgående plan for større oppussingsprosjekt.
Jeg er vant til å jobbe etter små budsjetter, men sammen med kunden gjør vi noen ganger prioriteringer sammen. Mange av mine oppdragsgivere er også positivt overrasket over pris og resultat. Utviklingen i eiendomsmarkedet har dessuten gjort det dyrt å bygge stort, og det blir desto viktigere å utnytte plassen best mulig.


- Gi meg noen timer, for å legge en plan, som gir deg et godt utgangspunkt. En helhet.


Jeg har en timespris på 400,-. Men i de aller fleste tilfeller ber jeg om informasjon rundt oppdraget jeg blir forespurt, som ønsker, behov, hvor mange rom det gjelder og så konkret som mulig om hva de ønsker hjelp til. Da kan jeg regne ut en fastpris for oppdraget og overlevere kunden. Det skaper forutsigbarhet, og de fleste ønsker nettopp dette.


Jeg har fått mange gode tilbakemeldinger på selve resultatet av oppdragene, samt at jeg får høre at jeg er god til å lytte og se kunden. Dette setter jeg stor pris på, og jeg mener det er essensen til å få få til et godt resultat!