23.07.2012

Oppussing og ideer :)


I det siste har vi fått gjort en del i huset her, det vil si en del ting som skulle vært gjort "snart". Ikke noe stress, men likevel godt med ting som faller på plass. Tross alt 2 år siden vi flytta inn :)

Knottene i gangen har funnet seg til rette, og det ser bra ut. Men vi lurer litt på om vi skulle hatt noen flere, litt usikker der. Uansett er jeg fornøyd med hvordan det passer inn i gangen vår!

Close-up :)
Praktisk!
 Vår lille do har endelig fått litt mer oppmerksomhet, nå med et speil og rammer m/posters! Speilet hadde vi fra før, det trengte bare to strøk maling. Rammene kjøpte jeg på Europris, sammen med akrylmalingen. Genialt, rimelig og lettvint :)


Første strøk...
Etter tre strøk, ferdig! 




For å få den fargen jeg ville ha blandet jeg disse tre.
Første strøk!

Juhuu, endelig litt mer deko på do!
Fargen på rammene er jeg litt usikker på om jeg
er helt fornøyd med, vi får se og tenke litt på saken :) 

Til slutt her må jeg også nevne den lille ferieturen vi hadde i Oslo nettopp, med en liten stopp på Lillehammer. Kos, bedre temperaturer, venner og kjærlighet <3

Til og med en tur på Ikea, kjøpte blant annet en nydelig klokke!




Endelig er klokka på veggen! ;)



Det var det for denne gang! Ha en fin sommer :D