15.03.2013

Forandring fryder!

Jeg fikk plutselig lyst til male knottene i gangen, og rammene på do. Farge: Svart! Utgangspunktet var beige toner og grønt, noe som jeg aldri ble helt fornøyd med. Men jeg har ikke klart å sett for meg noe annet, før jeg nå fikk en visjon. Fant ut at jeg vil bruke den mørke "fargen", for å gi større kontraster og et "strammere"uttrykk.             










Jeg bruker akrylmaling fra Europris, lettvint og tørker fort. Rammene fikk i tillegg nye bilder, av skistjerna i huset. Jeg bruker faktisk Word eller PowerPoint for å tilpasse størrelser på bilder, og skriver ut på en enkel skriver jeg kjøpte for 4-5 år siden. Papiret er litt glanset, kjøpte 100 ark til en grei pris på Expert.
Akrylmaling fra Europris






Sånn ble resultatet!





Svart maling og liten pensel


Detalj fra yttergangen; Stjerne i skifer


Døra fra yttergang til vaskerom


Sånn var rammene da begynte..


Og sånn ble resulatet på
på "det lille rom"!




Ramme fra Europris