02.04.2013

SOL UTE, VÅR INNE

Akkurat nå er jeg inspirert av...
Påskeferien var veldig god, men nå er vi tilbake i hverdagen! Litt tungt å starte kjenner jeg. Hadde egentlig mest lyst til å ut å grille og sole meg. Men påska er over, snøen begynner så smått å smelte, og det virker som vi ser litt vårtegn! Bar bakke, gresstuster og sola varmer.. Både vær og folk påvirker meg, nå vil jeg forberede meg til vår!

Det betyr; nye sko og litt forandring inne i hjemmet. For bare noen uker siden hadde jeg ikke tenkt på det en gang, men nå er jeg plutselig der. Skoene er allerede ankommet i gangen, mens resten gjenstår.
Selvfølgelig må nye innkjøp planlegges, prøves ut og det man har flyttes litt rundt på. Kjenner jeg blir lettet når jeg leser andre blogger, om at andre er like nøye på ting. Jeg prøver å unngå å kjøpe mye nytt til hver sesong, bytter heller ut med noe jeg har på lur fra før, eller rett og slett bytter plass. Når jeg vil ha noe nytt, sitter jeg jeg ofte med bilder fra nettet og lager enkle collager. Mye enkelere å se for seg, og større sjangs for at det blir som jeg tenker. Krever litt tid, men det blir så bra!