06.04.2013

VÅR-GARDEROBEN INSP. AV CAMILLA PIHL

... Garderoben må også oppdateres til ny sesong. Mannen i huset var inne på urbanclothing.no, og med det fanget jeg opp en side som har mye bra. Prisene er god, og det er godt utvalg. Etter litt surfing fant jeg mye som frister. 



Kjenner jeg er inspirert av stilen til Camilla Pihl. Enkelt, kult, og tøffe detaljer. Liker rett og slett :)

Her ting fra urbanclothing.no og Heppo.no. Sistnevnte har jeg god erfaring med som kunde, mens det andre er mer ukjent. Håper vi blir fornøyd:)




T-skjorte, 70,- urbanclothing.no

T-skjorte, 96,- urbanclothing.no
Nå har jeg lyst på nye t-skjorter, som jeg kan ha under skinnjakka mi. 


Denimskjorte, 160,- urbanclothing.no

En dongeriskjorte, kult og avslappet.


Armbånd, 60,- heppo.no

Armbånd, 60,- heppo.no

Enkle armbånd i gull, eier ikke ett.
Solbriller, Le Specs, 362,- urbanclothing.no


Ett par nye solbriller, som jeg ikke har råd til å miste (gjør alltid det, tør derfor ikke kjøpe dyrt).


Tubeskjerf, 217,- urbanclothing.no
   Og kanskje et tubeskjerf i denimfarge.. For å holde varmen i kald vårluft.


Kate stud boots, 319,- heppo.no 


Årets vårsko har jeg allerede fått i hus.

Ha en fin lørdagskveld!