20.04.2013

VÅRFARGER PÅ STUA, DIY

Stua vår og huset generelt har en base av hvitt, beige, 
brunt, grått, svart og treverk i oljet eik.
I løpet av de par årene vi har bodd her,
har jeg hatt puter og pynt i 
lilla, grønt og rosa. 
Hver sesong, med hver sin farge. 
Det er friskt og gir mer liv.




Jeg tenker i blant at jeg vil ha mer farger i huset, på mer permanente store ting, men klarer ikke ta steget. Man blir påvirket av blogger, blad osv.. Men Jeg kommer alltid tilbake til at jeg liker best de rolige, harmoniske jordfargene. Så nå prøver jeg meg mer på den rolige basen, med de enkelte sesongbetonte fargene, men nå et veldig bevisst valg. 
Jeg malte derfor de fargerike knottene og rammene svart. Kjente med en gang at jeg var fornøyd..







Det er blått som skal få inspirere oss og spre glede i vår/sommer.. Puter, lys og blomster... på kjøkken, stue og gang... De nye puterekken ble ferdig i dag!




Fargen på sofaen ble litt rar på det her bildet, sola som gjør det!


Kloke ord fra fjern og nær på veggen... 






Jeg tok en liten rundtur med kameraet i dag, knipsa litt av alt i stua :)


Lampa vår er fra Brunklaus.





Det var det for nå, ha en fin kveld :)