11.04.2013

VASKEROMMET MITT

Sånn skulle vaskerommet bli, ifølge tegneprogrammet mitt!




Snorer for å henge opp litt klesvask, utetøy og slikt. Hyller for diverse vaskemidler og andre ting. To norgesglass, med vaskemiddel for hvitt og farget tøy!

Sånn ble det! 




Med et veldig lite vaskerom, er det vanskelig å få det til å se fint ut. Det beste er å rydde ofte, og prøve å holde god orden i ting. Noe som er en utfording i hverdagen, spesielt med alt som hører sykkel, ski og fiskeutstyr til. Alt ha fått sin plass, men det er ikke til å unngå at det blir fullt. 



Men jeg har ihvertfall ordnet meg med glassene, selv om de drukner litt i alt annet, står de der! 



Gleder meg til større vaskerom en gang, men enn så lenge klarer vi oss godt med det lille vi har :) 

Ha en fin, fin torsdag!