28.05.2013

INSPIRERENDE KJØKKEN

De siste ukene har jeg tegna kjøkken på jobb, og er derfor i disse dager spesielt opptatt av kjøkken-inspirasjon. 

Her er noen bilder av gode og inspirerende løsninger. Disse fant jeg på Pinterest, blant maange andre fine bilder. Anbefales å prøve den siden. Jeg satt veldig lenge nå, blir nesten litt hekta. Noen ganger føles det som at et blogginnlegg tar flere timer å lage, men når jeg tenker meg om gjør jeg vel mange andre ting samtidig. Vurderer litt for mye hvilke bilder, endrer på tekst, gjør litt husarbeid også videre...

Uansett er det veldig fint å bli inspirert, og samtidig inspirere andre! 



Ikke nok skapplass på kjøkkenet?
Bruk et vitrineskap eller hvilket som helst
 annet skap. Spesielt fint i denne herlige blåfargen.

Mer blått! Det er overkommelig å pusse opp kjøkkenet
 dersom du bare maler frontene, og pynter på andre overflater.
Litt farge gjør det ekstra moderne.


Skjul mikroen bak dører


Er grått det nye hvite? En trygg farge å velge,
som likevel er litt"mer" og spesiell..


Kildesortering er vel blitt en selvfølge for se fleste,
men det er enda enklere med god plass og organisering. 

Fin detalj på kjøkkenet - plassbygde hyller

Dobbelt kjøleskap?


Smart løsning om man har nok overskap, men få skuffer.
Ved å dele opp skapet litt annerledes, blir det ryddig og orden


Sokkelskuffen er smart, og jeg tror
IKEA har dette i sortimentet sitt nå


For alle som har I-Pad og liker å lage mat


Jeg har også lagt til Bloglovin her, følg meg gjerne!
Ps. Her er en link om hvordan  gjør det. Veldig enkelt når man vet hvordan!
http://www.bloglovin.com/help_icon
Det er viktig å henge med, og jeg prøver så godt jeg kan å prøve nye ting.

Men nå er det middag, ha en finfin tirsdag!