09.05.2013

LONDON, HERE I COME!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/7610459/?claim=2argtneaetu">Follow my blog with Bloglovin</a>

Om ikke lenge tar vi turen til London, en langhelg sammen med familie! Nærmere bestemt 17-mai helga. 


Gleder meg veldig, og er nå i full gang med å planlegge både dagene i storbyen og innholdet i kofferten.. Har lenge kunne tenkt meg å dra til London, og nå skjer det! Vi skal bo på Thistle Marble Arch, på Bryanston Street. Rett ved selveste Oxford Street.

Vi vil besøke Madame Toussauds, London Eye, en musikal, Notting Hill, Hyde Park, koslige engelske barer og spise god mat. Jeg vil ha på meg skinnjakka, t-skjorte og ballerina. Alltid en utfordring med fine vs. gode sko...
Håper også på å finne noe spennende interiør som jeg kan ta med hjem :)










Ha en fin torsdagskveld! <3