21.06.2013

UTEMØBLER FRA SLETTVOLL

Slettvoll er kjent for sine stilrene og tidløse møbler. Moderne, men likevel klassiske kolleksjoner. Det er et godt etablert firma, som begynte allerede i 1951. 







I butikkene finner du et bredt utvalg av møbler, tepper, lamper, puter, pledd og interiørvarer. 





Her er noe av det de tilbyr i utemøbler. 
Nøytrale jordfarger, som nesten alt annet de har i sortimentet. Stylingen med interiørvarer gjør uttrykket komplett. Effekten av planter og blomster vises godt. Make your house a home, eller bo i hagen ;)

Det er fredag, det fredag!
Min skal tilbringes i biltur mot Oslo by!
En hotellhelg for møte nære og kjære,
gleder meg! ;) 
Jeg registrerte meg på Instagram i går,
så kanskje får jeg til noen bilder der i løpet av helga!

Jeg må også si tusen takk og velkommen til nye følgere her på bloggen, det setter jeg veldig stor pris på! Jeg blir hoppende glad for hver kommentar og for hver og en som vil følge!
Det gir en god bekreftelse på at man bidrar med noe bra :)

Håper alle får en knallfin Sankthanshelg!

Klemmer fra meg ;)