20.09.2013

I N S T A G R A M

Instagram er populært! En bilde-app. Et bilde sier mer enn tusen ord. Det er både enkelt og lettvint å bruke. Oppdater hvor enn du er på et blunk. En slags miniblogg. Del inspirasjon, familiebilder eller bare artige bilder! Med andre ord, veldig gøy! Her er noen av mine denne måneden!



 
Inspirasjonsbilde ( med utgangspunkt i Globen -lamper
fra interiørmessa på Lillestrøm i høst!)

 
Nytt fargekart fra Jotun! Herlig insp! 

 
Her jobber jeg med utstilling på Møbelringen Oppdal.

 
Herlig bad - inspirasjonsbilde i forbindelse med et
interiøroppdrag jeg har jobbet med nå i september!

 
Kun et bilde for inspirasjon and joy!

 
Inspirasjonsbilde - Vakre fliser og gull-detalj

 
Høstnyheter bestilt på Møbelringen Oppdal - i min regi

 
Min "nye" kaffetrakter! Heldig som får arve!

 
Denne fargen malte vi på den lille doen vår!
Ble nydelig om jeg får si det selv!

 
Skryt... ;)

 
Inspirasjonsbilde med ord for dagen!

 
Meg på vei til bobilmesse på Lillestrøm
- style bobiler til utstilling

 
Jeg finner også inspirasjon hos venner!


 
Kjærestens fine toalettmappe! Moods of Norway
- Heia Norge!

 
Mine nye skatter bestilt på nett! Vinterjakke fra Vila,
vintersko fra Bianco og noe kosmetikk fra blivakker.no.
Stas at alt kom samtidig, og nå er jeg klar
 for at vinteren kommer snikende...


Følg meg gjerne på Instagram! Brukernavnet er noreinterior. 

Good helg folkens! ;)