13.11.2013

SNART ADVENT!

I disse dager er jeg veldig inspirert av hjemmet til ei på Instagram, under navnet Synne_k. Hun er eier av Fine Ting, "en  liten butikk stappfull av fine ting" i Oslo. 


En miks av naturelementer, gull og svart. 
Mørk lilla eller mørk rød er fargene som tilføyes. 
Glamour og råe naturelementer gir de fineste kontraster.


Jeg liker virkelig inspirasjonen, og kjenner at dette er meg. Inspirert som jeg er, tar jeg med meg noe av dette inn imot jula. Dette passer jo perfekt nå, med litt mer gull og glam! 



Dekorasjonsplanleggingen er i gang. Jeg liker å pynte til advent, med noen fine, blanke gjenstander. Når jula nærmer seg fyller jeg på med noen detaljer til og juletreet kommer selvsagt på plass. Jeg liker å holde det enkelt, og samle pynten i grupper.






 Her GLEDES det til jul, og med det mener jeg egentlig adventskosen. All forventning, julemusikk og gløgg. Mulig at jeg baker litt julekaker, men aller helst noe hverdagskos. Rundstykker og boller. Nam... Det liker vi ;)