13.01.2014

UTENFOR BOKSEN

Bildet under er hentet fra Pinterest, 
og er en oppfordring til å tenke selv. Det er lov. 
I bloggeverden går diskusjonen nå rundt at mange har det samme, og blogger om de samme tingene. 
Det påståes at det rett og slett er blitt for likt. 

( Bildet over fant jeg på Pinterest
For meg er bildet av ukjent opprinnelse, 
men absolutt noe jeg kunne innredet med 
på et barnerom en gang i fremtiden ;)

Men det er jo sånn det fungerer. 
Trender kommer, 
hvor de "største" hiver seg med først, 
og etter kommer mange andre. 
Det er jo nettopp sånn det fungerer. 
Vi blir inspirert av andre, 
og noen ganger kommer man ikke utenom
 å kjøpe AKKURAT den tingen.

Jeg blogger ikke direkte om hjemmet mitt, 
men mer om det som begveger seg i interiørverden. 
Trender, råd, tips og inspirasjon.
Jeg vil derfor bare påminne meg selv, 
og andre om at det er gøy å prøve
 å se litt andre veier. 
Men selvsagt er det lettere sagt enn gjort, 
det føler jeg ihvertfall selv. 

Men kommer man over et bilde, en farge, 
eller hva som helst som tiltaler sin smak, gå for det. 
Det er da det blir interessant og spennende. 
Eller fint om man vil kalle det det!

- Håper resten av mandagen blir fin! -