21.04.2014

UTEMØBLER, LYKTER OG BLOMSTERPOTTER

Jeg merker at mange med meg sitter å ser etter fin inspirasjon til uteplassen, balkongen eller hva det måtte være.
Selv ender jeg opp med at disse inspirasjonsbildene er 
favorittene, i år som i fjor!







Jeg må nok investere i flere fine potter, 
noen lignende lykter og kanskje et uteteppe som det er lunt å gå på?
Et par stoler og et bord er et godt utgangspunkt.
Små oliventre tror jeg blir valget når
det kommer til planter.
Et saueskinn, et pledd og en pyntepute
 gir det lille ekstra!

Jeg liker en blanding av materialer. Tre, betong, 
blankt metall og trådkurver.
Jeg faller alltid for en miks av jordfarger,
og er skeptisk til for mye farger.
Men et tips kan være å velge en dempet farge på
noe av interiøret, som lilla på det øverste bildet.


- Nyt den siste dagen i påska! -