25.05.2014

BARNAS PRINT FRA SNEDESIGN

I det siste har barnerommet naturlig nok begynt å blitt til i hodet mitt. Hvilke farger, og hva som skal til av stort og smått.
Det som skal opp på veggen setter mye av stemningen i rommet,
og jeg ser mye etter inspirasjon på nettet. Jeg har funnet konkrete ting jeg ønsker meg, men også mye inspirasjon til hvilken stil jeg vil ha der.

Her er noen favoritter fra SneDesign!



SneDesign Poster Animal Tree, 31x41 cm. Jollyroom.no, 249,-


SneDesign Poster Ooowl Korall, 50x70 cm. Jollyroom.no, 409,-


" På Jollyroom finner du et stort utvalg av innredning til barnerommet fra SneDesign. SneDesign er et nystartet norsk varemerke. Bak står designeren og illustratøren Christine E. Sveen. SneDesign inspireres av omgivelsene og tradisjoner i Norge og Skandinavia med visjonen å skape funksjonelle produkter av høy kvalitet i naturlige materialer. " 

Se mer fra SneDesign her!

- Ha en fin søndag! -