23.05.2014

FARGESETTING

Ny kunde, nytt prosjekt! 
Fargesetting av stue og kjøkken står for tur, da kunden skal pusse opp flere rom og ønsker en plan for prosjektet. Hun ønsker å bruke rolige jordfarger, og en helhet med flere rom.



(Bilder fra Honeypieliving)

Jeg skal innom henne i neste uke for å se på rommene, og snakke om ønsker for prosjektet. Nå skal jeg forberede meg med å finne litt ny inspirasjon, og gjøre meg opp noen tanker utifra telefonsamtalen vi hadde tidligere.

"Fargesetting inne varierer med trendene. Trendene er stadig i forandring, og vi påvirkes av dem. Men uansett hva trenden tilsier, er et godt tips å ta vare på husets stilart, og bygg opp interiøret etter det. Innred deretter med den stilen og de fargene du liker best selv. Tenk på hvordan du er som menneske og hva du liker å ha rundt deg. " (kilde)

For mange er prisen selvsagt avgjørende for bruke en interiørkonsulent, og det er forståelig.
Jeg har inntrykk av at mange tror det er dyrt, og sitter med en plan om at dette skal de benytte seg av når de blir "rik".
Jeg vil derfor benytte sjansen til å si at prisen jeg tar er overkommelig og at den alltid står til størrelsen på prosjektet!

Jeg jobber stort sett i Oppdal, men ta gjerne kontakt om du bor lenger unna.

Vi får til mye ved hjelp av bilder og kommunikasjon ved mail og telefon :-)

- Håper alle får en finfin fredag! -