09.09.2015

NY JOBB

Jeg begynte i ny jobb denne uka - på KID. Jeg mistet min tidligere jobb som kontormedarbeider i vår, pga. nedskjæringer. Har derfor vært på utkikk de siste månedene, men nå har det ordnet det seg.
For de som lurer på - jeg jobber fortsatt med og for nye prosjekter som interiørkonsulent. Men det er kjekt å kombinere det med en fin, fast jobb og inntekt.



" Om KID
Kid Interiør er en landsdekkende tekstilkjede med et stort utvalg gardiner, sengesett og andre nyttige interiørvarer til hjemmet ditt. Kid Interiør har mer enn 125 heleide butikker over hele landet, en samlet omsetning på ca 1 milliard kroner og 900 dedikerte medarbeidere som har som mål å fornye det norske hjem.

Det er hyggelig med noe nytt, og det skal være enkelt å få til.
Vår visjon er å inspirere deg til fornyelse. Vårt ønske er at du skal få det fint! "



Det jeg liker med KID er at produktene har en fin pris som gjør dem tilgjengelig for folk flest, og at de er godt oppdatert på trender

- Få det fint! -