30.05.2012

Knagger i gangen? Hva skal man velge?


Nå er det lenge siden jeg har skrevet innlegg, og håper nå på å komme sterkere tilbake.


I løpet av tiden som har vært har jeg blant annet byttet jobb, og trives nå veldig godt i et snekkerfirma her på Oppdal. Mine arbeidsoppgaver er mange og variert, innen administrasjon. Det beste er selvsagt å få "bygge hus". Det vil si, ikke akkurat å bygge selve huset, men å gjøre mye av det som må til for få til et sånn prosjekt. Hele prosessen er veldig spennende og jeg lærer noe nytt hver dag!



Når det gjelder nettbutikken min, har jeg bestemt meg for å legge den på is. Jeg har derfor sagt opp abbonementet. Dette har jeg valgt å gjøre på grunn av at det koster mye tid og penger å drive i starten. 

Uten fullt fokus er det vanskelig å få til et bra resultat, og jeg velger derfor å ta en pause.
Men jeg ser muligheten for å ta opp tråden igjen senere.

Jeg vil likevel fortsette med denne bloggen, med fokus på interiør, oppussing og livet ellers :)
De varene jeg har igjen på lager vil ligge tilgjengelig her på bloggen, slik at det fortsatt er mulig å handle, men da gjennom å ta kontakt med meg direkte.

Dette ble et veldig informativt innlegg, jeg vil derfor avslutte med et prosjekt jeg har.

Veggen i gangen vår har lenge ventet på knagger, og det ser ut som jeg har funnet løsningen nå.

Eller?
Disse fant jeg tilfeldigvis på nettet, og jeg vet ikke om det er knagger i utgangspunktet. Men jeg fikk ideen til å lage noe lignende selv. Så nå er planen å innom Panduro ved neste Trondhjems-tur! Fortsettelse følger :)

Ha en fin kveld da!