13.10.2012

Putetrekk ferdig!


I dag er det lørdag og fint høstvær . Ingen store planer for dagen, bare kose seg inne og litt ute!

Putetrekket med ulvemotiv er ferdig, litt i største laget for den innerputa jeg tenkte, men ellers veldig fin! Det var en litt enklere prosess med dette stoffet, da det var ferdig ”klipt”. Kun stoffet til baksiden jeg måtte klippe opp. Testa den i sofaen, og knipsa et bilde, før jeg la den bort på loftet. Den skal som nevnt tidligere være en del av julestasen, sammen med en del sølv og noe hvit. Mulig jeg drister meg til noe rødt også, vi får se, klarer ikke bestemme meg :)




Lørdagkos! Nytt interiørblad fra KK, veldig bra synes jeg, et annerledes interiørblad jeg vil anbefale til flere! Her får man det man er vant til pluss litt ekstra. Som for eksempel mer inn blikk i livene til de som bor i og elsker sine flotte hjem!



Fiat`n min soler seg i glanss av høstsol! Snøen som kom tidligere 
i uka kom fort bort!



*Make today ridiculously amazing*