05.06.2013

BARNEROM FRA SPRELL.NO

"Ligge i senga sammen med bamseapen og puter, se isbjørnen på veggen og brannbilen på golvet, i glimtet fra lyslyngen. Tenke på morgendagen, Emil-lua og snekkerbeltet..."
Heia gutterommet!
 
Her er favorittene mine fra Sprell.no.




                  





                         
                            







                 

 

 



 

 
 Her i huset er det ingen barn enda, men svigerinna mi har tre og liker interiør. Med to jenterom ferdig innredet, gikk hun nå løs på gutterommet. Vimpelrekke, isbjørnhode og mange andre fine detaljer.Jeg har en planer om få til et innlegg derfra snart. Mye fra Sprell, og derfor at jeg fikk øynene opp for butikken.

 



                              






 

                           
                           







 




                                                                 
Etter et lite besøk på nettbutikken vil jeg dele noen bilder for å gi inspirasjon til andre som skal innrede gutterom. Det kan jo bli så fint og flott! Jeg fant faktisk også senga som jeg har en drøm om å eie når den tid kommer, Juno-senga. Populær dansk barneseng fra 40-tallet, nå under navnet Killi. Stiv pris, så jeg får begynne å spare...

Killi seng 5499,- Kosebamsen 199,-
Isbjørnhode for å henge på veggen! 329,-
Pute 379,- Sengeteppe 799,- Brannbil 949,-
Emil-lua 99,- Lysslynge 299,- Snekkerbelte 159,-

Alt fra Sprell.no
 
 Ha en super kveld!