03.06.2013

DILLA PÅ GULL

 I antrekket har gull funnet veien, men i interiøret er jeg mer beskjeden. Men det sniker seg kanskje frem noen detaljer etterhvert her. Jeg synes det er viktig å finne sin egen stil, men det er helt greit å være litt påvirket av trender.

  





Jeg liker kontraster, som så mange andre. Gull, kobber sammen med det lyse, grå og sorte er en fin kombi. Dette skal jeg jobbe med å få frem bedre i hjemmet.








Både gull og kobber er veldig trendy nå, og jeg merker hvordan jeg blir påvirket av trender. Det sies jo at hvis hjernen blir utsatt for et inntrykk (farge, trend e.l) opptil flere ganger over enn viss tid, liker man det bedre og bedre. Om det stemmer på alle områder vet jeg ikke, men på enkelte ting vet jeg at det stemmer!

Ha en kjempefin helt vanlig, mandag!