07.11.2013

VINTERSTEMNING

I gangen vår har varme jakker og sko kommet på plass. Skjerf, hansker og annet som hører med. Levende lys tennes når vi inviterer venner på besøk. 
Vinterstemning...







Meg midt i fotoshooten ;)



Passet godt å ta bilder med temaet vinterstemning idag,
hvitt gress ute og minusgrader… 




På lørdag fikk jeg disse juletrekulene,
 en flott vertinnegave ;) Kjøpes på Tilbords!



Her rimer på husveggen, før sola dukker opp...




"Folkens jeg kommer med nyheter
jeg må be om absolutt stillhet
Ventetida er over
det kommer til å falle snø i natt

Her kommer vinteren
Her kommer den kalde fine tida
Her kommer vinteren
Endelig fred å få"

(Jokke og Valentinerne : Her kommer vinteren)


Dette er mitt bidrag i utfordringen hos Norske Interiørblogger denne måneden, under temaet Vinterstemning ;)